keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Hillokellarin täytettä

Sukkasadon hillokellariin (nappi sivupalkissa) tehtyjä jalanlämmittimiä. Juna-sukat oli pakko kokeilla , kun niin moni on niitä tehnyt . Vauvalangasta tehtynä, ettei pieniä varpaita kutita. Tytär sanoi heti, että ompa rumat sukat. Ei ne minustakaan kovin kauniit ole, mutta mukava kutoa. Voimpa tehdä toisetkin.
Leijona-tossut on kirjasta " Silmukoita, siksakkia ja pala suklaakakkua". Siinä niin minun mieleiseni kirja. Paljon pieniä uusia ideoita joihin voi käyttää kierrätysmateriaalia. Minun kun teki niin mieli tätä kirjaa, niin ovelana ostin sen tyttärelle syntymäpäivälahjaksi. Onneksi tytärkin tykkää siitä. Ajattelin , että tuon leijonan tilallehan voi tehdä muitakin eläimiä. Täytyy kokeilla, kunhan tästä kerkiän.

7 kommenttia:

  1. Kyllä ihastuttavat Jellonat! Voi minäkin nappaan tuosta idean! Mun tytär sanoi,että junasukat on kaikkein parhaimmat vauvan jalassa. Ne varret ovat kivat,eikä saa heti potkittua pois. Niinhän minä kuukkelhdin puolenyön aikaan koneella:D Joskus pikkutunneillakin ja koetan itselleni muistuttaa,etten siihen aikaan kovin kommentoisi,etteivät "luule" minua niin hulluksi kuin mä olen:D:D

    VastaaPoista
  2. Minusta noi jellonat näyttää ihan nalle Puhilta.

    VastaaPoista
  3. Suloisia nuo molemmat sukat! ;) Minusta nuo junasukatkin ovat oikeasti nätit, mutta vanha tostuushan onkin, ettei makuasioista voi kinata! ;D

    VastaaPoista
  4. Minä tykkään myös junasukkien ulkonäöstä! Mutta jellonatossut ovat tosi suloiset:)

    VastaaPoista
  5. Leijonat on hurmaavat! Seuraavaks varmaan saadaan nähdä kisusukat:-)
    Minäkin tein junat ja ne näyttää hassulta. moni kuitenkin on sanonut että ne on hyvät pienessä tassussa ja se kai on tärkeintä.

    VastaaPoista
  6. Kiva kuulla että tykkäsit paketista! Onpa kivat Jellonat!

    VastaaPoista