tiistai 27. lokakuuta 2009

Viime tipassa

Minä "onnistun" tekemään kaiken aina viimetipassa ja sitten on kiire. Toissa yönä liityin Joulumuorin yllätysvaihtoon. Viimeisenä päivänä kaksi minuuttia vaille puoliyön , tietenkin. Kerkesinpä kumminkin, mukavaa.
-----
Viime yönä olin unohtanut auki sen pahvilaatikon, johon kerään joulumyyjäisiin meneviä käsitöitä. Näin kyllä, kun Maija hiippaili laatikolle............ja alkoi asetella pyllyään pissaamisasentoon. Ihan viimetipassa kerkesin napata kissan pois eikä yhtään pisaraa ehtinyt tippua käsitöille. Nyt minua nauratti, vaan ei olis kyllä naurattanut, jos olis ehtinyt pissaamaan sinne.
-----
Täytynee lopettaa sukkien kutominen ja alkaa tekemään suvun joululahjoja pikkuhiljaa, ettei nekin jää viimetippaan, niinkuin tavallisesti.

3 kommenttia:

  1. Tuo viimetippa kuva on kyllä HAUSKA! Viimetippaan ne minultakin tahtoo asiat jäädä. Esim. joululahjat juoksen aattona tai aatonaattona kaupasta. Sitten suku saa, mitä saa ja usein murisee. Ovat kyllä jo tottuneet siihen :)

    VastaaPoista
  2. Hyvin viime tippaa kuvaava kuva! ;DD

    VastaaPoista
  3. Hyvä että on joitain muitakin,joilla on tuollainen viime tipan taipumus,niinkuin minulla:D Joo ja sun postauksessa näkyy olevan mun kuva... ,siinä minä ja Sindi !Milloin sen olet ehtinyt napata:D:D

    VastaaPoista